SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 1.490 Ft
Termékeinket akár két napon belül megkaphatod, futárunk általi házhoz szállítással. A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között. Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol biztosan megtalál téged, vagy megbízottadat a futárunk, ha 9.00 és 17.00 óra között meglátogat.
Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, ha nem te, hanem egy megbízottad várja a csomagot, akkor rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg. Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb).
Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérlek hívd a szerződött logisztikai partnerünk, a GLS Futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.
Weboldalunkon időszakos és egyéb kedvezményeket biztosíthatunk, kupon formájában, vagy bizonyos összeghatár vásárlása felett. A kedvezményes szállítási díjakról weboldalunkon tájékozódhat.
FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA SZÁLLÍTÁS: 1.190 Ft
A szállítási idő partnerünktől, a Foxpost-tól függ, de maximum 5 munkanap.
Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?
Jelenleg 3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található. Partnerünk futárja ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.
Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
Az átvételi határidő lejárata után partnerünk visszaviszi a raktárába, ahol további egy hétig tárolja. Ezidő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek mindenkori díját a partnerünk határozza meg.
Hogyan veheti át a címzett a csomagot?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
A címzett helyett más is átveheti a csomagot?
A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Személyes átvételre jelenleg sajnos nincs lehetőség sem székhelyünkön, sem telephelyünkön.
FIZETÉSI FELTÉTELEK
1. KÉSZPÉNZES VAGY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)
Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét. Az utánvétkezelés díja 690 Ft.
2. FIZETÉS BARION SEGÍTSÉGÉVEL (ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS)
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem szükséges a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot.
Fizetéshez használhatod:
- Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
- Visa vagy Electron bankkártyádat
A használata ingyenes, rejtett költségek nélkül a vásárló már mobilról, bármely böngészővel használhatja a fizetőkaput. A vásárló fizetésekor személyes- és kártyaadatai egy alkalommal sem kerülnek át a kereskedőhöz. További információ: https://www.barion.com/hu/
3. (ELŐRE TÖRTÉNŐ) BANKI ÁTUTALÁS
Fizetés egyszerűen, banki átutalással. Kérjük, a megjegyzés rovatban tüntesse fel a rendelésszámot. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik. Az esetleges banki díjakon felül további költsége nincs.